ryggvärk

Att jag aldrig lär mig... har super ont i ryggen igen. Höll på att lyfta massa mappar och gejjer i går på jobbet och jag lyfter ju såååå fel hela tiden. Så jag får väl skylla mig själv att ja har så ont.


God morgon förresten, allt bra med er? Med mig är det bara bra (förutom ryggen då).  Idag är det iaf torsdag och det händer väl lika mkt som igår antar jag måste försöka hitta nycklarna. Letade som bara den men hittade dem inte men däremot hittade jag en annan nyckel som jag inte vet vart den går... ngn som saknar en nyckel kanske?


Fick tag i johanna igår också, känns som jag inte sett dig på evigheter! Tänkte nästan göra en efterlysning på dig. Hon e fullt upptagen med att shoppa grejer till sin nya lgh och hänger alldeles för mkt i den gamla. Men på lördag lär jag väl få se dig, kanske?

Vi bestämde iaf att vi åker redan på onsdag till halmstad så kollar vi på fotbollen där.


Nu ska jag försöka få tag på cam och kolla om hon har lust att följa med till Gnosjö en runda.


Kommentarer
Postat av: Anonym

god morgon mitt hjärta och min älskade vapendragare,, ville mest säga hej, och att det e för tur att du finns min secret keeper ;) älskar dig massa du är bäst!

2008-06-12 @ 08:17:22
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: Malin

brukar också lyfta fel :(

2008-06-13 @ 19:23:07
URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design