helgen

Hallelåja! Riktigt dålig uppdatering i helgen..men det beror helt enkelt på att jag inte känt för att skriva ngt=)! Har inte riktigt orkat! Men nu är jag tillbaka igen..woho!

Liten sammanfattning om helgen då.

Fredag: var jag på fest hemma hos lillen, hade roligt precis som jag alltid har med honom.

Lördag: sov bort det mesta av dagen, var ju ganska trött efter fredagen. Vid 4 tiden kom cam och hämta mig för vi skulle kolla på fotbollen hos mamma. Hade ju först bestämt med lillen men det blev tyvärr inte så! iaf så satt vi några st hos mamma och kollade på den, vilken besvikelse det va måste jag säga men men, vi tar ryssland på onsdag!

Sedan kom det lite mer folk efter fotbollen...casper var med också förresten och jag vet inte hur många gng han rymde.. en av gng så sprang jag efter han upp till baksidan och mamma och dem har ett sånt här trä staket med pålar eller vad man ska säga typ sånt som man har på landet...fattar ni? Vet inte riktigt hur ja ska förklara men iaf jag tänkte inte på att grinden va stängd så jag sprang rakt igenom den och välte en bit av staketet..och resultatet av det blev ett riktigt mega blåmärke precis ovanför knäet...not hot!

Gick och lade mig innan allt folk hade gått i lördags och så fort jag lade huvudet på kudden så somnade jag...himla trevlig jag är som går å lägger mig men jag va så trött hade kunnat somnat stående! Helgen har varit helt ok måste jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design