Hallelåja

Onsdag idag vilket betyder att det snart är nedförsbacke..wohoo;)! Vill att det ska bli helg nu nu nu. Är så himla seg och känner att jag behöver vila lite.

Igår så var det tvättdag, bokade in en ny tid nästa vecka för jag hann(läs orkade) inte med allt. Mala kom förbi en runda, himla trevligt du får gärna komma förbi oftare kära syster! Sedan kom mellan systern på besök också.

Beställde lite kläder igår igen, kanske inte jätte nödvändigt men men man fååå det;)!haha


Idag ska jag handla håller på att skriva en handlingslapp så jag inte glömmer ngt. Sedan ska jag och cam åka hem till mig och göra köttbullar. Får se om det händer ngt annat skojigt!

Gick det inte bra att ladda upp den igår marlene? Haha ja å cam var lite nervösa för vad d skulle va igår=)!

 


Man kan aldrig få för mycket kläder

Bara en för liten garderob


Kommentarer
Postat av: marlene

neh det gick inte hmm stod att detva fel förmat * typsikt fatta nog inte youtube så bra =)

2008-06-25 @ 08:32:42
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design