grillning och en stor GÄSP

satan i gatan vad jag är trött..helt sanslöst. i går va ju inte annorlunda mot andra dagar direkt. kunde inte sova va inte det minsta trött... så jag låg och kollade på ett par avsnitt av N.H.... och överkänslig som jag är ibland när jag kollar på ngn film/serie så började ja ju typ lipa...inte stor tjuta men ni vet.=)! clay va såå gullig mot sin flickvän och jag trodde faktiskt inte det fanns såna.. hon skulle åka iväg till collage å de va ute och åkte båt så skulle han visa att han hade ristat in ett hjärta med deras initialer, lite sådär barnsligt mega sött!..
sedan kom cam ngn gng efter tolv och då låg vi och pratade och skrattade en stund så vet inte riktigt va klockan va när jag somnade. jaja bara två dagar kvar till helg nu=)!

idag blir det grillning hos pappa, ser jag verkligen fram emot. vet inte om det blir i stan eller i stugan. få se få se.
gott ska det bli iaf.

ps varför ser jag inte mina två senaste inlägg????

puss på ögat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design