God morgon måndags folket

Sista veckan innan semester nu..yeeiij=)! Hoppas verkligen den har eld i rumpan så den går super fort! Kommer ha jätte mkt på jobbet så lär ju va väldigt skakis efter jag slutat.

Igår kväll så kom cam till mig och vi hämtade pizza från bella. När jag kom in där sa han som jobbar där: jag vet nu iaf att vi gör goda pizzor. Hade nämligen varit där i lördags också å hämtat pizza... är stammis där förstår ni! Sen så kollade vi iaf på stockholm boogie. Vi tycker den e super bra, helt klart vår humor!

Nähä nu ska jag strax åka till gnosjö en runda..hörs sen!


"Han är verkligen som en öppen bok, kan läsa han helt innantill. Jag har läst ut boken och den var inte bra...skulle aldrig läsa den igen"


Kommentarer
Postat av: marlene

haha det citatet va bra =)

2008-06-30 @ 08:35:13
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design