God morgon, äntligen torsdag!

Äntligen torsdag så härligt. Veckan har gått rätt bra ändå trots att jag trodde jag skulle dö av trötthet ett tag.

Igår så tvättade jag var ju ett tag sen jag gjorde det sist pga att jag hade slarvat bort mina tvättnycklar som jag så klart hittade när jag hade fått nya. Skulle boka en ny tid nästa vecka tänkte jag för att ja hann inte riktigt med all tvätt. Men hittade inte tvättnycklarna IGEN...kommer inte ihåg vart jag har lagt dem... blir så trött på mig själv!

Sen åkte vi till stadium iaf och köpte varsin Sverige tröja så nu är det fixat. När jag kom hem var det dags för ett tredje världskrig dvs duschning av Casper. Så nu är han fin igen.


Idag åker vi till halmstad. Cam och lina åker redan vid ett medan ja åker efter jag har slutat sen kommer Emilia lite senare för hon skulle på student. Får se vad som händer och fötter där borta. Blir nog ganska lugnt ikväll tror jag men imån så är det fest=)!


Kommentarer
Postat av: Eliin

Hoppas du får en bra dag! :)

2008-06-05 @ 07:28:42
URL: http://ebjurling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design