äntligen fredag

Fy vad härligt underbart att det är helg om några timmar! Hoppas det går superduperkaninkanon snabbt idag på jobbet.


Igår gjorde jag inte så mkt kom hem vid halv sex tiden sen lagade jag mat och efter det var ja helt slut. Men sen satte jag iaf igång med att gå igenom min garderob lite för att försöka hitta nycklarna (vilket jag också gjorde=). Jag hittade massa kläder i garderoben som jag glömt bort att ja köpt och som jag aldrig använt. Måste nog ta och göra en riktig rensning där ngn dag!


När jag skulle somna igår kom det som en våg över mig. vet inte riktigt vart den kom ifrån men den gick inte att hejda. Var precis som jag fått ett hårt slag i magen. Det var så jobbigt, men det var skönt att cam va där så vi kunde börja prata om ngt annat.

Mitt i allt så började jag skratta samtidigt som det kommer tårar men kunde inte hålla mig riktigt för jag fick en bild i huvudet när jag presenterar 2st för en annan, bodyguards, cam började också skratta när jag berättade. "är han inte snäll mot dig åker han ut från balkongen"

Vad skulle man göra utan alla minnen?! ......saknar....längtar.....vill.....


Nä nu måste jag försöka sätta igång och göra ngn nytta här på jobbet.


Kommentarer
Postat av: marlene

hahha ja du man kan leva länge på minnen =) tur att du hittat dina keys =)

2008-06-13 @ 08:36:47
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design