Äntligen fredag

Fy vad skönt att det är fredag idag..ska bli så himla skönt med helg.

 I går så åt jag och camilla pizza och vet ni hur god den va i går eller?!

Superduperkaninkanon god! Så kom pappa förbi och pratade lite.

Sen så städade jag lite och tittade på sagan om ringen. Cam sov hos mig också hade himla kul åt ett samtal hon hade med jkpg... vissa små liv e så söta!


Blir ju ingen halmstad i helgen för min del. Så jag vet inte riktigt vad som händer. Känns som att det inte spelar ngn roll vad som händer riktigt för den kommer ändå inte uppnå samma nivå som de tre senaste helgerna. Men man kan ju alltid försöka=)!


Puss på ögat


Kommentarer
Postat av: Kim

Fin blogg :)

2008-06-27 @ 07:25:59
URL: http://kiimblombeerg.blogg.se/
Postat av: marlene

ja det e planen allafall =) han påstår att han e en mäster kock,, upp till bevis säger jag ;) eller hur, nu ejag hemma ensam e helt slut i huvd och kropp efetr Jkp,,, ska somna tifigt idag =)

2008-06-27 @ 21:09:55
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design