update

har egentligen inte så mkt att skriva idag men när jag ändå sitter vid datan så kan jag ju ändå passa på att skriva en rad eller två.
va på fest hos johanna i månd och det va super trevligt! kan inte säga det för många gng men den tjejen har verkligen världens finaste lgh...vill ha den!
ikväll blir det fest igen... lill ringde innan och räddade min dag. satt precis å tänkte på hur tråkigt allt va och att det inte skulle hända ngt idag men så ringde han och berättade att det blir fest!

blir förresten ingen halmstad för min del imån tyvärr...lite synd jag som hade tänkt åka dit å träffa min blivande man, så e ju lite besviken men men. han får fortsätta vänta på mig helt enkelt;)

systrarna p: jag saknar er..kom hem!


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design