Vill vill vill...


Finns så mkt jag vill göra men som riktigt aldrig tar tag i och bara skjuter upp eller så fattas det kanske pengar eller tid, alltid är det något!


Vill:

Börja på renoveringen i köket

Städa ur garderoben

Beställa tid för ny tatuering

Hoppa fallskärm

Bada med delfiner

Lära mig att åka vattenskidor

Lära mig att köra båten

Börja springa

Shoppa en helt ny vår garderob (snart vår ju)

Ta motorcykel körkort (finns ju inget härligare än att åka motorcykel)

Åka på lång semester med alla mina vänner

Åka på en språk kurs i spanien

Träffa alla vänner oftare


Ja det är ju egentligen hur mkt mer som helst men kan ju inte sitta å rabbla upp allt här, skulle ju ta en hel evighet!

Ska se till att få vissa av de här grejerna gjorda snart..får väl helt enkelt ta mig tid om det nu beror på det. för tid ha väl egentligen alla över det är ngt man bara skyller på. Jag menar för ungefär 6-7 år sen när jag bodde hemma och gick i skolan då tyckte jag att jag inte hade ngn tid över. Men nu när jag bor själv jobbar har hund lagar min egen mat tvättar och allt som man gör så har jag lika mkt tid ungefär som då fast jag har mer att göra nu. Så tid har man alltid även fast jag säger att jag aldrig har ngn tid över. Det gäller ju bara att prioritera.. istället för att titta på det där programmet el den där filmen kan jag ju börja med renoveringen istället.. prioritering linda lär dig det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design