Giftermål <3

Tror att alla vet vad facebook är.. självklart har ju jag en oxå..(ha inte alla d?)

man kan ju iaf skicka olika tester till varandra där mm

Och idag kunde jag testa mig själv när jag skulle gifta mig, fick svaret:

Om 4 år och 1 månad!

Jaha tänker jag då visste inte ens att jag skulle gifta mig, men där ser man;)

Det var iaf min första tanke min andra tanke var att jag får sätta fräs e ju inte ens i närheten av ngt giftermål måste ju hitta ett sk offer först och vill gärna lära känna han också innan jag gifter mig!

nu  tänker väl folk e hon helt blåst eller fattar hon inte att man får ta såna tester med en nypa salt. Å jodå d gör jag visst det men tycker ändå det e kul och se när det är meningen att jag ska gifta mig..och det är samma sak med mig man får ta mig med en nypa salt!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är skit samma hur mycket sanning där e i sånna test, det är alltid roligt:) likadant med horoskop:)

2008-01-28 @ 15:11:44
URL: http://zikim.blogg.se
Postat av: LaLinda

håller med dig alltid lika kul med både horoskop å tester! får ju tiden att gå oxå=)!

2008-01-28 @ 15:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design