ångest

det e nog det värsta som finns tror ja finns ingenting värre än ångest..
går inte beskriva den känslan för det finns inga ord som kan förklara d
men jag tror alla vet hur d känns. för det finns väl ingen människa som inte haft ångets ngn gng i sitt liv
å gör d det så är jag riktigt avundsjuk på denna varelse som lyckats undvika att göra ngt dumt!
jag har klantat till mig så det bara skriker om det..trodde aldrig ja skulla kunna göra en sån sak men ha nu märkt  att d kan ja! finns inget som kan sägas el göras för att rätta till d...räcker inte med förlåt!
önskar att det fanns ngn medicin el ngt för att bota ångest el åtminstone få saker ogjorda
den människa som ngnsin kommer på ett botemedel mot ångest el uppfinner en tidsmaskin så man kan resa bak i tiden å få saker ogjora kommer bli riktigt rik..just nu skulle ja kunna betala vad som helst för att få detta ogjort!
ngn som vet ngn botemedel mot den här jäkla ångesten?!?!
antar att ångest e bara ett tecken på att man har ett samvete som berättar för en att man gjort fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design