Tjuvar på jobbet

Mm tro d el ej men vi har ngn form av tjuv/tjuvar på jobbet eller så har pålägget fått ben igen och gått sin väg.

Jag är den som köper in all mat och dylikt hit så jag upptäcker snabbt om det är ngt som försvunnit och det hade det gjort under helgen IGEN. Är inte första gng det händer heller ha försvunnit både det ena och det andra härifrån tidigare.

Tycker det är lite tråkigt och man undrar ju hur dåligt arkitekter och ingenjörer tjänar när de inte ens har råd att köpa ett paket skinka och en gurka och måste ta härifrån. Kanske är dags för en löneförhöjning?


Kommentarer
Postat av: marlene persson

hahaha.. ja löneförhöjningen ska nog gå till dej linda

2008-02-25 @ 15:10:04
URL: http://amazingm.blogg.se
Postat av: Linda

Fast jag har iaf tillräcklgit i lön så jag har råd att köpa skinka å gurka=)

2008-02-25 @ 15:41:01
Postat av: marlene persson

det är för väl det annars bli det svält diet året om ;)

2008-02-26 @ 08:35:56
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design