Matvrak men väldigt kräsen

Jag är ett riktigt matvrak, älskar mat! Inte all mat måste jag ju tillägga är ganska kräsen men jag älskar god mat! Vad är då god mat? Jo, god mat är sån mat jag tycker om!

När jag väl piggnat till efter jag vaknat är det det första jag tänker på och varje dag längtar jag till kvällen för då får jag äta igen. Och ser alltid fram emot frukosten på jobbet jag köper in färskt bröd el frallor varje dag och det är ju så gott!

Sen fattar jag inte heller varför all mat som är god är onyttig? Vem har bestämt det?!  om man kollar på det där programmet Du är va du äter så ska man ju helst äta linser, bönor och groddar jämt och ingenting annat. Hur tråkigt som helst! Finns det ngn som kan följa det jämnt? Nä tror inte så. Jag håller på att man kan äta allt men inte jämnt!

Nu ska jag gå och äta frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design