Längtar


Finns mkt jag längtar efter men en sak jag känner störst längtan efter just nu så himla mkt är sommaren. Ok visst solen skiner ute nu (alltid ngt)

Men det är ju svin kallt. Tog ju evigheter att skrapa rutorna idag d satt ju som berg. Ska bli så himla skönt å slippa sånt sen.

Skulle va underbart om det iaf kunde va maj nu så man åtminstone kunde sitta ute utan att frysa...längtar efter såna små grejer som att kunna sitta i åbroparken på en filt, sitta ute och fika på pelikanen och titta på folk, grilla i skogsfållen och sedan när det blir lite varmare ligga ute vid Näsudden, Halmstad ( åhhh va jag längtar till Halmstad), Falkenberg, Öland osv osv. 

Fast egentligen kan man ju säga att det bästa kommer snart när våren är här och man har allt det roliga framför sig. Det märks verkligen när våren och värmen är här, folk kommer ut som man inte sett på hela vintern, som ett vårtecken.

Skulle kunna gå å lägga mig å sova nu och gå upp lagom till sommaren så syns i halmstad sen


.

Medgång gör vänner motgång prövar dem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design