Händelselöst

Har märkt att mitt liv är ganska så händelselöst just nu... det rullar lixom bara på i sin vanliga gamla takt..lite tråkigt att det inte händer ngt och har inget direkt att se fram emot heller. Fast det är ju lite små saker som finns som jag ser fram emot ändå:


  • ska tatuera mig imån
  • sen e d helg
  • klippning nästa vecka
  • bara ca 4 veckor kvar tills påsk då det är lite ledigt

Min syster säger att det brukar inte behövas mkt för att göra mig glad..räcker att hämta en pizza å sätta på en film eller ngt liknande! Men skulle ändå vilja ha ngt stort å kul att se fram emot! Men jag är helt säker på att det kommer ngt sådant snart=)!


Idag hoppas jag på att min farbror kanske kan komma och fixa mitt Internet hemma..lite segt utan det måste jag säga.

Annars tänkte jag bara städa och fixa lite...e ju d jag säger händelselöst!


Kommentarer
Postat av: marlene

hmm linda vi få komma på ngt snart så det händer ngt snart =) Te amo corazonsita

2008-02-20 @ 22:02:44
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design