fredag med tjejkväll

Då var det dags för ännu en fredag..härligt=)!

Ikväll blir det tjejfest hos mig med massa prat å snack..blir inte så många men det kan bli mysigt ändå!

Kanske tom kan bli en omgång pratmakarna kanske;)..ska kolla va de tycker om det!

Sen kommer det bäras av till Harrys om allt går som det ska.. är inte riktigt jätte sugen på harrys men det kan nog bli skoj.


Gårdagen hade jag ju tänk att tillbringa hemma med städning å filmen crazy/beautiful så jag kan lova att jag blev riktigt upprörd när jag inte hittade filmen..har inte den blekaste vart den tagit vägen..ska börja skriva upp vilka som lånar filmer av mig tror jag!

Emilia räddade mig i vilket fall från städningen igår..så kvällen tillbringade ja å casper hemma hos emilia..åt en riktig festmåltid från mc donalds å satt mest å pratade!


Eve så tråkigt att du inte kan vara med på tjejkvällen idag! Krya på dig gumman..tänker på dig!


Kommentarer
Postat av: marlene

vadå inte sugen LINDA? HALLÅ HUR OFTA E JAG UTE ?? klart du få kul! annars tvinga jag fram ett leende ;)

2008-02-15 @ 11:27:24
URL: http://amazingm.blogg.se
Postat av: marlene

Älskar dig min bästa vän =) puss å kram heting

2008-02-15 @ 11:28:44
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design