fjortisbitch

Jag har blivit en sån som jag föraktat så länge..en sån människa som jag inte vill vara men har blivit ändå.. en fjortisbitch! Mm det e precis vad jag har blivit...säger saker jag inte menar gör saker jag inte menar och blir helt till med pga en jag aldrig träffat eller sett i verkligheten...fjortis! har aldrig tidigare förstått mig på såna människor som blir såna av människor/kändisar...men satan i gatan va jag kan bli galen när jag ser han haha...så nu har jag lite mer förståelse men sen finns det ju självklart gränser! Vet inte riktigt vad han har lilla ola (där sa ja vem=) ingen människa jag skulle lägga märke till annars tror jag inte, men ngt är det han har helt klart..han har det!


Om du inte står för någonting kommer du att falla för vad som helst.


Kommentarer
Postat av: marlene persson

hahah linda då, tycker du att han e såååå het ??? jaja jag ha allfall snuddat hans hand när jags krek efter autograf =) avis va ??? men kom till rox fm i sommar så e han nog där kan vi stå längts fram å se om han ser oss ;) hahah, Jag älskar dej med å alla dina svar på tal, nu ska jag cykla till snipen å hämta lunch * mums

2008-02-18 @ 11:26:33
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design