vinnaren av idol 2008...

... blir det kevin eller alice? ja det återstår att se! trots att kevin är super duktig tycker jag faktiskt att alice gjorde vinnarlåten bättre än kevin. fastnade inte riktigt för låten överhuvudtaget men skulle kevin vinna vilket han förmodligen kommer göra så kommer jag tröttna på hans röst på den här låten väldigt fort! vissa låtar måste man ju höra några gng innan man fastnar och så kanske det kommer bli med den här oxå, vi får se.
är lite avis på dem båda två som har såna otroliga sångröster. varför kunde inte jag fått den talangen, att kunna sjunga! hade ju varit underbart kul. Men sen samtidigt man kan ju inte få allt;)!

nu är det bara att vänta och se vem som blir idol 2008!


                   Alice och Kevin Foto: Daniel Ohlsson/TV4

ps. tack "yeah" för kommentaren. jag fick de i julklapp för några år sen så jag vet faktiskt inte vart de är köpta ngnstans!

Kommentarer
Postat av: erika

kolla gärna in mina bilder från i fredags då jag var i globen! :D

2008-12-14 @ 11:22:18
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design