Måndag


Som sagt lider nog av konstant trötthet, trots att jag har sovit en hel del i helgen svider det i mina ögon. Igår kändes det som jag hade blivit överkörd av en ångvält och både jag och Casper låg i sängen till ca 3 på eftermiddagen, va vaken emellanåt och pratade i telefon men annars sov ja mest. Tvingade mig sedan upp och släpade mig själv till soffan med mitt täcke och la mig där istället och glodde på Sunes jul tills OTH började. Det va himla skönt att inte ha ngt att passa utan bara ligga i sängen/soffan hela dagen utan att ha ngt man va tvungen att göra, så hockey blev det ingen för mig igår.

Ska bli riktigt skönt med lite ledighet om två veckor det är verkligen väl behövligt! Förhoppningsvis så kommer man kanske piggna till lite då.


Idag blir det inte mkt gjort kan jag lova. Har ingen ork alls. Thomas ha kaklat i mitt kök nu också och tagit bort min diskbänk osv så jag har inget vatten i köket nu så det går inte att laga mat. Eller går gör det ju men då får jag diska på toaletten och det känns lite snuskigt så nej tack! Men förhoppningsvis skulle min morbror komma och hjälpa till med bänken idag så kanske får tillbaks vattnet redan idag.

Så när ja kommer hem efter jobbet blir det till att först klura ut va ja ska äta sen blir det soffan och fortsättning på Sunes Jul!



En dåre säger vad han vet en vis vet vad han säger


Kommentarer
Postat av: Anonym

åå hur blev det med kaklet då är du nöjd?

2008-12-08 @ 13:24:36
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design