Måndag morgon på jobbet

Jag är så duktig så, jobbar för fullt. Tiden kommer nog att gå fort idag på jobbet för jag har kanon mkt att göra.

Efter jobbet idag tänkte jag slå in lite julklappar bara sen lär det inte hända mkt mer. Men imorgon däremot ska jag och syster åka till jkpg. Ska bli himla kul att hitta på ngt bara med henne, va längesen. Hon ville köpa en nyårsklänning och så va det julklapp till vedde också, jag följer bara med som smakråd och sen hoppas jag på min hamburgetallrik förstås=)!




Ett liv man inte lever
Ett steg man inte tar
Ett förlåt man inte sagt
En fråga utan svar





Kommentarer
Postat av: erika

fina bilder linda! :)

2008-12-22 @ 21:29:13
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design