Måndag

Vet att det är tisdag men för mig är det måndag för jag va hemma igår. Jag har praktiskt tagit varit död en runda men nu börjar den gamla Linda sakta men säkert komma tillbaka till verkligheten. Har magkatarr eller vad det heter så ha haft väldiga smärtor. Kul och höra att det finns de som varit oroliga eftersom jag inte har uppdaterat=)!

I veckan som kommer blir det inte mkt mer än jobb, sen blir det tjejfest och förmodligen harrys på lördag. Just det ska klippa mig och grejer också, ngt jag förmodligen kommer att glömma bort, känner mig rätt förvirrad just nu nämligen.

Är klar med alla julklapparna nu också (mkt tack vare min kära syster) var ute i lördags och köpte de sista.


God jul käre kusin

Här kommer det lite vitamin

Jag lovar detta är ingen nit

Trots att det kanske luktar skit

Med rätt tillsats smakar det gott

O blir du lite snurrig gör det inte nåt!


För att bli fin

Behöver man inte lida pin

Lika fin som din syster

Snacka om lyster

Bli snygg i discoljuset

Du blir vackrast i huset!


Mkt bra rim om jag får säga det själv. Ngn som kan gissa vad det är?


Kommentarer
Postat av: marlene

hmm den sista va lite klurig ;)

2008-12-16 @ 13:45:11
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design