lördag morgon

vad gör jag uppe nu undrar ju jag!?! Har faktiskt inte den blekaste. vaknade vid tjugo över sex å sedan dess ha ja varit vaken fram och tillbaka.
kevin vann som sagt igår och det va ju ganska väntat. fick ju höra vinnarlåten en gng till sen och jag fastnade inte för den då heller. agnes vinnarlåt är egentligen den enda som jag har tyckt varit bra,  men det kanske beror på att det är hon som sjunger den. agnes har en sån underbar röst och sen så är tjejen sjukt snygg oxå.   






Kommentarer
Postat av: Peter

Och så är hon ju från Vänersborg också som alla snygga/grymma/bra människor är :-D

2008-12-14 @ 22:01:15
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas att du snart e piggelina älskar dig marlene

2008-12-14 @ 22:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design