jag= en blivande miljonär

Jag har världens skönaste säng så att ni vet det, tänkte bara meddela det! och den är alltid extra skön precis innan man ska stiga upp, konstigt. Sova är nog en av mina största hobbys just nu stör mig bara på att man inte kan njuta när man sover. Man njuter ju om man vaknar och upptäcker att man kan somna om men inte när man sover, varför?!


Nu är det bara idag och imorgon kvar innan det blir långledigt. Jag jobbar i försäg på måndag också men det räknas inte. Ska bli riktigt skönt med lite ledigt. Har inget direkt planerat utan ska mest bara ta det lugnt.


Planerna de närmsta dagarna är klippning idag, vilket jag är lite orolig för. Är ju så fruktansvärt trött så jag kommer säkert somna när hon håller på å pillar med håret, det är ju så pinsamt måste försöka hålla mig vaken iaf! Sen imorgon var det väl tänkt att jag skulle åka till jkpg först men det verkar inte bli av eftersom jag inte hört ett knyst därifrån så då ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Lördag är det tjejfest och sen hemvändarkväll på Harrys. Inte alls sugen på det men det är ju bestämt sen länge så får helt enkelt ta en för laget! Söndagen blir förmodligen en soffdag, måndag jobb och sen storhandla allt inför julen. Tisdagen tvätt och så är det Emilias födelsedag och då blir det nog uppesittarkväll vilket innebär att det är då jag kommer bli miljonär!



Livet är ingen lättsam lek

 

Det är blott fyllt med ångest o svek


Kommentarer
Postat av: Peter

Hello. Japp, jag förstår :-) Jag visste inte heller vad det var för fel först. Om du gör själva fönstret större (alltså, fönstret där du klistrar in mallen/adressen), så finns det en liten knapp längst ner till vänster som heter "uppdatera". Kolla ifall det kan va nåt sånt. Så är det för mig :-)



Förstår du va jag menar? Är inte jätteduktig på att lära ut :-(

2008-12-18 @ 08:28:13
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: Peter

Hehe, jag tycker också man borde njuta när man sover :-)



Rädd att somna vid klippningen? Är du som 9 av 10 tjejer som älskar och nästan somnar när man pillar i håret? :-)



Jag ska också bli miljonär på tisdag hade jag tänkt :-D Skickade hem 2 lotter till mamma också, då hon tror hon har större chans att vinna när lotterna är från Jönköping.. hehe

2008-12-18 @ 08:32:36
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: marlene

linda dåå,, e du inte på g?? såg att du ringde sen igår, jag hör ju nte min tele i fickan =/ och så såg jag ditt sms =) blev det ngn bra film?

2008-12-18 @ 09:00:53
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: marlene persson

jo.. fast fattig =)

2008-12-18 @ 16:21:03
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design