goddag goddag

Då var det lördag och vet ni var jag är?! På jobbet! Japp jag är så duktig så! Kände att jag behövde fixa lite här innan måndag och sen ville jag göra klart vissa grejer. Efter jag är klar här så ska jag till stan med mamma och se vad affärerna har att erbjuda.

Ikväll blir det surprise party..oohh ohhh. Förstår inte att alla har lyckats hålla tyst så länge om det. Men det har varit nära ett par gng att det har kommit ut, senast i torsdags. Men än så länge har det gått bra=)!

Och lilla robin åkte ut igår. Tyckte så synd om honom, vi sa det redan på jobbet att det är ju inte alls rätt låt för han att glänsa i och vad sa juryn sen. jo de bad om ursäkt för att han fick fel låt osv. Tänk om han hade fått en låt som verkligen hade passat  han då kanske de hade varit han som hade stått i finalen. Jaja men med tanke på hur de sjöng igår så tycker ja att det va rätt personer som gick till final men hade faktiskt sett att robin gick vidare istället med tanke på hela hösten, han har ju utvecklats jätte mkt, den lilla sötnöten.

nähä back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design