2 december

God morgon people! Hoppas allt är bra med er! Jag fick knappt upp ögonen i morse så trött var jag. Fick slänga mig själv ur sängen sen hålla upp ögonen med tändstickor för att de inte skulle slås igen.

Idag jobbar jag bara till kl 13.00 så tiden kommer att gå super fort idag på jobbet. Ska åka och klippa Casper därför jag slutar så tidigt. Sen ikväll är det pepparkakshus bakning som gäller. Synd att jag slängde min arme med kinder leksaker från Teneriffa annars hade de kunnat flytta in i huset sen. Visste att de skulle komma till användning ngn gng, typiskt! Får se om jag hittar ngt annat som kan bo där istället.


Läste en artikel om en 16 åring tjej som lever på skyddad adress pga att hon blivit misshandlad av sin pappa och nu ska hon utvisas tillsammans med honom. Vad är det för land vi lever i som bestämmer ngt sånt?! Jag tycker att det är helt sjukt. En 16 årig flicka som utsatts för misshandel tvingas lämna landet när det finns idioter som misshandlar osv men som får stanna kvar, de åker in och ut ur fängelserna istället!

Hur tänker man när ett sånt här beslut tas egentligen?




Män är som gamla pussel. De flesta verkar nog så fascinerande, men det fattas alltid någon bit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design