Utmaning


Blev utmanad av www.amazingm.blogg.se


1) Skriver du att göra listor på allt du "måste göra"?

Svar: ja det gör jag, speciellt på jobbet. Det gör att jag håller reda på saker och ting lättare

2) Om du bara skulle skriva tre saker som är viktiga (privat eller jobb väljer du själv) vilka vore det?

Svar: lycka, familj, vänner

3) Nämn en sak som du anser att du måste göra och varför du måste!
Svar
: jobba för att kunna leva

4) Formulera om samma måste som om du ville göra det!
Svar
: Jag vill jobba så att jag kan leva livet!

5) Nämn en sak du känner dig tvingad att göra!
Svar: 
jobba

 6) Vad händer om du låter bli att göra just det?
Svar:
jag kan inte betala mina räkningar vilket i slutändan betyder att jag inte har ngt hem osv


7) Vad är det viktigaste i ditt liv?
Svar
: Familjen

8) Nämn något du verkligen inte vill men gör!

Svar: betala räkningar

9) Vad händer om du låter bli att göra detta?
Svar
: jag blir av med min lgh och får förmodligen massa skulder


10) Beskriv hur du kan ägna mer tid åt det som är viktigt.

Svar: jag skulle kunna prata mindre i telefon och slötitta mindre på tv


Hannele du är utmanad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design