det blir bättre....

äntligen mår man lite bättre... efter att ja skrev sist så blev huvudvärken ännu värre och jag började må illa. och jag kan berätta att jag har spytt som en jävla gris...hoppas ni inte fick en intressepil i ögat nu! men ja mådde verkligen skit dåligt. marlene va så söt å kom upp med massa tabletter så tog några och gick å la mig. vilade en stund å när ja vaknade mådde ja mkt bättre...tack marlene du är en ängel!

snart kommer vedde och cam hit vi ska tydligen kolla på en film sen blir d till att göra sig iordning(behövs en hel renovering idag kan jag säga) fort för att sedan påbörja festligheterna igen=)!

dagens ilandsproblem: ingen aning om va ja ska ha på mig ikväll....antingen "fängelseklänningen" el grå jeans kjol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design