Spel och nystart

Är lite utvilad idag verkar det som. Somnade ganska tidigt igår mot vad jag brukar göra. Blev varken film eller mat igår hade inte fått tillbaka min spis än så vi satt och pratade och spelade uno=). Nya tidsfördrivet...tycker att vi spelar alldeles för lite spel nu för tiden. Det får nog bli det nya höstnöjet.


Har suttit och kollat på massa utbildningar nu på Internet. Det är alltid samma visa varje höst. Jag får lite panik att jag måste göra ngt med mitt liv och att jag måste göra ngt nytt. Det är väl så att man vill ha ngn sorts nystart efter semestern eller ngt. Varje år får jag också samma svar att de utbildningar jag vill gå måste man anmäla sig till den 15 april...lite sent nu!


Förresten det är synd om min lilla bebis nu också. Han är helt rakad ser ut som en råtta! Han skäms som tusan också han vill inte gå ut och han ligger bara jämte en och skakar, förmodligen kallt utan päls. Tycker så synd om han för han är verkligen inte vacker det lilla livet!


Vem hinner tänka på världens undergång när man jobbar heltid på sin egen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design