Rise and shine

Jäkla i havet vad trött jag är.. har sovit super dåligt i natt. Tycker det är så konstigt att man går runt och är trött/seg hela dagen men så fort man ska sova så är det helt omöjligt. Varför är det så?

Jag är ju rätt ordentligt mörkrädd också och igår fick jag för mig att det var ngn/ngra i min lgh så det var lite svårare att sova då! Ibland är jag helt säker på att det är ngn där, helt skumt! Är glad att jag har casper iaf...en LITEN trygghet! Vill bara hem och lägga mig i min säng igen är helt sjukt trött.


Igår blev det ingen matlagning alls med cam och lina utan det blir det idag istället och vi ska äta blåbärspaj till efterrätt, gott gott=)!


Man säger att ingenting är omöjligt, men jag gör ju ingenting varenda dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design