matförslag?

Nu är det snart lunch...hmm å inget har jag å äta hemma heller! Får se va ja stoppar i mig när jag kommer hem.

Igår gjorde jag verkligen inte många knop.. satt hemma hela dagen och kollade på bla några filmer. Sedan kollade jag på jobb och lgh i halmstad och Göteborg. Hittade en så fin lgh i gtb blev kär diiirekt! Men som sagt ska vänta tills våren och se om jag känner likadant då för i så fall ska jag börja kolla och leta på allvar.


Idag ska jag, cam och lina laga ngt mat. Vi vet inte riktigt vad det blir än kommer inte på ngt alls. Några förslag kanske?

Ska försöka städa lite och betala lite räkn också men känner jag mig själv rätt, vilket jag gör rätt bra, så lär det inte hända idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design