God morgon

Allt bra med er? Idag var det ännu en dag som man borde stanna kvar i sängen och bara mysa, det är så grått och trist ute. Sommaren har nog lämnat oss för gott det här året verkar det som. Detta kommer bli en riktigt lång höst om den kommer redan nu. Har jobbat 2 veckor och är redan helt slut mest pga vädret. Behöver lite mer sol och värme för att orka med hela hösten/vintern. Gillar verkligen inte vintern och kyla. Är inte gjord för det!


Igår var jag i jkpg en runda och hälsade på folket. Så gjorde ju ingenting hemma igår så idag har jag fullt upp.

•- duscha casper

•- städa

•- handla

•- hämta ut kläder jag beställt

•- fixa i min garderob


Skulle ju egentligen på spa kväll hos Marlene men jag hinner tyvärr inte det men ska nog springa upp och säga hej till tjejerna iaf om jag hinner!


 

 


här vill jag va, ngn som vill följa med?

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

ha en fin dag :D

2008-08-14 @ 07:47:36
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design