God morgon på er

Då var det måndag igen, härligt värre...not! Är fruktansvärt trött idag hade jätte svårt att somna igår. Släckte lampan vid 23.50 sen låg jag och vred och vände på mig. så nu vill jag bara att den här dagen ska vara över så jag får åka hem och lägga mig igen. Hur är det med er?


Helgen har varit ganska ok ändå tycker jag. Är fortf helt tom efter fredagen det tar på krafterna.

Känner fortf mig väldigt trött på allt här. Känns som jag gjort mitt i den här stan och att det är dags att prova på ngt nytt kan bara inte bestämma mig för vad. Får fortsätta tänka på det och se om jag kommer fram till ngt vettigt.



Det är inte vad du gör utan vad du inte gör som är viktigast i slutändan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design