Full rulle

Kallt, ruggigt och allmänt blää, det måste va höst/vinter ute nu! Tycker det är super kallt måste ta och inskaffa mig nya vantar osv så man är förberedd när den värsta kylan slår till.

Vet inte om det kan bero på mig själv också. Är inte sådär jätte pigg idag känner jag. Ont i hela kroppen(förmodligen träningsvärk) ont i halsen och huvudet och fryser utav bara tusan. Ska ta en runda förbi apoteket sen för att köpa lite gejjer. Vägrar bli sjuk nu har ingen som helst lust med det!


Idag har jag rätt mkt att göra efter jobbet. Skulle helst bara velat ligga i soffan å kolla på film men det blir det inte. Det får vänta till helgen.

  

Göra lista:

Gå till apoteket

Gå till systemet

Ut med Casper

Laga mat

Städa

Tvätta fönstren

Beställa kläderna

Egentligen hade jag behövt duscha Casper också men det hinns nog inte med idag!

puss på ögat


Kommentarer
Postat av: NIKKI

tack detsamma :)

2008-08-28 @ 08:51:03
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: marlene

va?? fick jag ingen ros idag fast du hörde hur jag lät igår ?? hmm idag är der sämre =(

2008-08-28 @ 10:53:55
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design