förväntansfull?

Jag vet inte riktigt vad det är men jag har en sådan härlig känsla i kroppen...det bara pirrar i magen. Jag känner mig lycklig tror jag eller så kanske det bara är så att jag är förväntansfull inför kvällen. Det kommer nog att bli en bra helg tror jag...ser fram emot att få festa med Emilia och alla tjejer känns som det va jätte längesen sist. Så det ska bli himla kul!

Eller så kan det bero på en sak jag gått och tänkt på hela dagen. Ja vem vet, det kan bero på mkt=). I vilket fall som helst så ser jag fram emot ikväll, speciellt att få träffa alla!


 

Lyckan smyger sig in genom en dörr du inte visste stod öppen

 


peace....ohh så jäkla cool e ja=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer att ha en toppen kväll :D ses sen! puss

2008-08-22 @ 16:00:46
URL: http://lation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design