drömmar,graviditet,bantningsmetoder och annat babbel

God morgon folket, onsdag idag vilket betyder att det snart är nedförsbacke...skönt! Har sovit rätt dåligt inatt för satan i gatan vilka skumma drömmar jag haft. Först va det en dröm med andar och grejer som sedan övergick i att vi hade en fest som blev helt kraschad av massa folk och bla hockeylaget, slog sönder grejer osv, elakt av er haha! Sedan hade jag en dröm där jag va gravid och jag skulle föda och bebisen ville ut flera v för tidigt. Måste säga att jag hade en fin liten gravid-mage haha.


Hörde att de pratade på radion innan om bantningsmetoder och dieter. Tänkte jag skulle berätta om min egen metod. Först och främst vågade jag knappt ställa mig på vågen efter semestern för jag tänkte att jag måste gått upp hur mkt som helst efter all skräpmat och alkohol som jag bälgat i mig under semestern. Men vågade mig till slut upp på vågen och det visade sig att jag gått ner 4kg! Så vill man gå ner i vikt då är det bara att proppa i sig skräpmat, börja gärna dagen med ostbågar, chips eller liknande och häll i er litervis med alkohol så går ni tydligen ner 1kg i veckan...det ni!


Känner att det kommer bli en segt jobbig dag på jobbet idag. Har ingen motivation till ngt alls. Får hoppas att det inte blir så utan att dagen går fortare än fortast!



"Vi erkänner våra små fel
för att övertyga oss om att vi inte har några stora"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design