vansinnesutbrott

eller inte riktigt men nästan.. blir tokig på att ja inte är det minsta trött. sen e ja varm oxå hatar när d e varmt när man ska sova..tycker d ska va kallt så man kan krypa under täcket å bara mysa. kanske borde väcka casper å gå ut å gå en runda?! haahaa el hur latlinda skulle aldrig orka göra det. orkar inte ens hämta laddaren till datan som ligger 2 meter ifrån mig...LAT!
ser fram emot imån ska bli kul att gå ut på tjejkvällen med min älskling(johanna). ska shoppa och sedan fika.. sitta ute och fika på pelli för första gng i år..myys! va förresten helt fullt med folk i parken innan oxå..kanske dags för en lunch där snart?! å de grillar på LB nu..sugen el vad!!
nähä nu ska jag lägga ner mitt tjatande om det va sjutton ska ja göra för att kunna få sova?! några tips tack!

Kommentarer
Postat av: marlene

åå linda vilken mys dag!! hälsa johanna så mkt sen

2008-04-29 @ 08:33:38
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design