tv-spel och ture sventon

efter jobbet hade ja å casper ett tredje världskrig som sagt men nu är det fred och han har blivit ren och fin. sen kom syster yster förbi och vi spelade lite tv spel ha nämligen hittat alla de där gamla spelen, ikväll blev det super mario 3. haha å jäkla i havet va ja skrattade. cam blev såå arg varje gng hon dog, drog värsta ramsorna som jag inte kan skriva här för de e totalt barnförjudna. trodde ett tag att hon skulle förlora allt vett hon har, även fast d kanske inte är så mkt;) skojar bara!
nu ligger jag å kollar på ture sventon, gillade d när jag va liten och började kolla på d igår men de va ju inte så spännande som jag minns det så jag somnade men tänkte att ja skulle ge det en chans till och kolla klart på den iaf men är fortfarande ganska drygt! *ständigt denna vessla*  hur kommer d sig förresten att han kan säga vissa S?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design