torsdag


Dagen före helg, yeeiij! D va längesen ja använde det ordet ska nog börja med det igen, yeeiij! Det är ett bra ord tycker jag. tycker det förklarar hur man känner sig å hur allt är=).

Känner att jag är på riktigt bra humör idag, tycker bara att solen skulle kunna visa sig lite också. Vadhänder idag då? hmm bra fråga ska klara av jobbet sen ska ja och Emilia ner en liten snabbis på öppet hus för Mary Kay. Kommer väl bli ännu mer ruinerad ikväll då=)! Sen efter det ska jag bara hem blev ju ingen film igår så får nog bli det idag. Någon som vill vara med och leka?

Nu är det frukost...mat boom boom mat boom boom mat mat mat! eh ok.. tror inte jag har alla hästar hemma idag.. men det bjuder jag på tar inget extra för det.

 

Arbeta som om du skulle leva i evighet

Älska som om du skulle dö idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design