solen lyser himlen är blå

Idag är man verkligen på bra humör. Det är fredag och man vaknar upp till värsta solskenet!

Hoppas det håller i sig, det skulle ju va fint hela helgen men man vet ju aldrig!

Är på så bra humör idag känner jag. bara flyger fram, det värsta med såna här dagar är att tiden inte går tillräckligt fort man vill ju bara hem! Kommer bli så roligt ikväll också, är på ett himla fest humör man blir ju lätt det när det är sånt härligt väder ute!


Johanna fråga mig sen va jag drömde i natt för kommer att glömma bort det annars. Har nog redan glömt bort va det va förresten!..hrmpf... nej nu kom jag på det haha det handlade om det vi pratade om igår iaf!

           
*Vänskap*


Kommentarer
Postat av: marlene persson

hej gumman =) ja du ha nog rätt
testade föresten den starka masken igår,, den va inte så värst stärk,,, asså den sved inte eller ngt, kände mig lite lite torr i huden men inte så farligt och med en fukt efter e det borta men effektiv va den, känner mej helt len,, och skönt !! så den kan du nog satsa på =)

2008-04-18 @ 09:44:56
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design