snöoväder

blir galen på det här vädret, riktigt aprilväder. ena dagen är det vår andra dagen är det vinter.
halt är det oxå, va ute och sprang innan höll ju på att bryta benen av mig emellanåt.
och idag vet jag inte heller vad som händer vill hitta på ngt ut och fika eller ngt. men finns ju knappt ngt offer hemma som är tillgänglig för lite sociala aktiviteter tillsammans med Linda. marlene och pajjala åker strax till halmstad. eve å johanna jobbar, camilla vet jag inte vart hon håller hus, sen de som festade igår ha väl inte vaknat till liv än. jaja får väl baka ngt här hemma å fika med casper, usch va det låter deprimerande!!!
nä ska ta å gå å deppa ihop totalt nu för att allt är sååååå tråkigt!

ha bestämt mig nu, ska gå i ide. jag klarar nämligen inte av det här vädret. så nu vet ni det ifall ni ringer och jag inte svarar så vet ni ju vf. kommer sätta mob på ljudlös men kommer sätta alarmet ungefär helgen innan johannas födelsedag(vill ju inte missa den) för då borde det fina vädret ha kommit hit. hade så bra så länge å va rädda om er!

Kommentarer
Postat av: marlene

vakba vakna vakna hjärtat hur va det igår ? saknar dig massa,, vi hade såå mysigt igår

2008-04-13 @ 09:44:19
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design