New York Rangers

Såg ngn artikel om Rangers häromdagen och det fick mig att tänka tillbaks när jag var runt 10 och samlade på hockeybilder. Tror nog att jag var den som hade mest hockeybilder av alla iaf i klassen, har fortfarande kvar mina i pärmar i stugan. Mitt favoritlag var New York Rangers, fråga mig inte varför har ingen som helst aning varför och favoritspelaren va iaf Mark Messier. Pappa frågade varför jag höll just på dem men jag tror nog inte att jag visste det själv ens då. valde säkert bara ut ett lag så blev det dem av ngn anledning.
Tror nog inte att jag har kvar min Rangers keps, tyvärr. Hade varit kul och ha den som minne haha.

Camilla hade en Sharks keps, varför vet jag inte. Hon ville nog va som sin storasyster men fick väl inte ha samma keps som hon;)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design