nedförsbacken är redan här

nu är det redan nedförsbacke såå underbart. men ja kan ju säga att uppförbacken va riktigt jobbig..satan i gatan vilken brant backe! men tog mig upp till toppen till slut ändå

har inte fått mkt gjort idag kan ja ju säga...ha betalat räkningar och varit ute med casper bara. hoppas ja får lite mer sömn inatt. ett stort tecken som bevisar att ja va trött va ju att jag hade tagit på mig mina leggings utochin i morse upptäckte det när ja kom hem från jobbet...som tur e så syntes det inte. men snacka om att ja måste varit riktigt borta i morse.

ska kolla på LB nu sen försöka sova..har varit superduperkaninkanon trött hela dagen men nu e jag pigg..typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design