lost in space

nu ha ja varit ute i det fina vädret med eve och gått igenom gårdagen. alla va tydligen snorfulla!
kom fram till att jag va rätt lost in space oxå. trodde ja hade stenkoll på allt men det hade ja visst inte. va kanske inte konstigt att jag inte kände igen folket som aklagade mig för att ignorera dem, eftersom jag tydligen befann mig i ngn slags dimma.. jobbigt värre!
tycker inte det va så himla kul igår, inte på harrys iaf. överraskningen va jätte lyckad så d va super kul. men hela tiden låg det i luften att kvällen skulle sluta illa. bara väntade på att ngt skulle hända.
men huvudsaken va att överraksningen blev lyckad...det va ju ändå det kvällen handlade om!

ikväll blir det grillning igen så gott det ska bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design