helt slut...

är så himla trött, beror nog mkt på vädret kan jag tänka mig. blev ju helt grått å dystert ute nu i eftermiddags. det som va så fint innan. men men så kan det va ibland.
efter jobbet sprang jag en runda åkte sen hem å åt och sen gick jag cam å casper en lång runda. cam har döpt den till kollonirundan! så har varit ganska duktig idag. Va nere hos emilia en snabbis oxå och där va det fullt hus. Hockey på tapeten ikväll ju. se hur det går för HV ikväll.
händer nog inte så mkt mer för min del ikväll borde ta och städa lite för imån kommer ja knappt va hemma men har verkligen ingen ork till det. får se om jag hittar ngn kraft till det annars får d väl bli snabb städning på fredag!

Kommentarer
Postat av: marlene

vart ska du imron linda?

2008-04-16 @ 21:34:06
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design