gårdagen

jaha va ska jag börja...va hos mile och förfestade och där var det himla trevligt tycker jag. pratade mkt med henke om gamla minnen..ska verkligen försöka få ihop den där klassfesten till nästa år hade varit grymt skoj.
åkte till gvd sen och stackars johannas kusin å hans tjej som körde oss jag babblade ju på som bara den. borde kanske skaffa en munkorg el va det heter så jag slutar prata kan ju verklgien bli för mkt ibland
i gvd va det väl helt ok fast tycker inte det spelades så bra musik..himla kul att lillen och dem va där oxå! det som va lite negativt va väl att jag tycker vissa el många killar va väldigt äckligt på men men det va ju bara att gå därifrån.

allting gick bra och så för alla igår, skötte mig utmärkt hade järnkoll på allt... förutom att jag blev totalt smsgalen. stackars människa som blev terroriserad så.. ber om ursäkt igen för det!

johanna fick förresten en sovplats erbjuden av bysses hockeykompis haha men hon tackade nej å hamnade istället hemma på vikingagatan. ganska klokt beslut ändå du;)

ha skrattat ganska mkt åt en sak henke berättade igår som ja hade sagt för ngn helg sen. det han sa bevisade verkligen att jag kan snacka såå mkt skit på fyllan. haha...innan ha jag alltid varit totalt ärlig när jag är lite onykter men ja ha tydligen ändrat mig förstår inte vf ja sa en sån sak haha. jaja!

3 saker vi lärt oss denna helg då:
* linda ska hädanefter bära munkorg på fyllan
* linda ska oxå ha mob förbud på fester osv
* och lyssna aldrig på linda när hon är full..hon snackar mest skit haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design