gårdagen

igår började kvällen med bowling tycker det är himla roligt måste jag säga, tycker vi ska boka in en bowlingkväll snart! sedan vidare till Lillen, va nog himla längesen ja skrattade så mkt som jag gjorde då jag och linus drog en himla massa roligheter.  senare ringde cam och ville att jag skulle komma ner till harrys så d fick bli så. men tycker inte att det va så mkt att ha. men musiken va riktigt bra där ett tag, wow inte ofta den är det på harrys, ja cam linus å franne shakade loss som bara den på dansgolvet ett tag där....sedan kollade ja på kl å hon va tio i två så då sa ja till cam lina tias mf att d stänger nu så vi hämtar våra jackor, när vi väl gjort det så upptäcker ja att kl e tio i ett, bra där linda vilken järnkoll!
+ igår musiken å alla goa människor
- igår snuskiga gubbar

Läste ett gammalt inlägg i går som jag skrev i dec inbrottstjuven eller ngt sånt heter det å va ja skrattade ha ju inte hänt en gng heller utan två. hur lyckas man?! så när jag gick längs smultronvägen så va d ända ja tänkte på gå inte fel gå inte fel och det gjorde jag inte heller=)!
nu ska jag försöka ta mig ur sängen å göra mig i ordning funderar på om jag ska ta mig till stan en runda eller kanske gå ner å trakassera min syster å hennes man, lär säkert uppskattas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design