frossa och övernattning

ska strax åka å hämta johanna, ska kolla på ngn skräckfilm som tydligen ska va väldigt äcklig. å ingen av oss vågar ju sova själv sen så hon ska sova här oxå....pyjamasparty!!!!=)
sen ska vi frossa i massa skit, chips å d blir säkert pizza oxå...en riktig äckelkväll! va längesen vi hade äckelkväll. förr hade vi det en gng i veckan nästan. vi ha nog blivit lite nyttigare med tiden;)
hoppas att marlene kommer hit oxå!

imån hoppas jag på fest!!!!!!

lyssnar på mad world nu... finns bara en sak jag tänker på då! ...saknar längtar vill........

Kommentarer
Postat av: marlene

du hoppas inte alls på att jag ska komma, med det temat * hmmff* men jag gör ju det allafall, mig bli du inte av med för lite skräck i första taget ;)

2008-04-11 @ 20:08:21
URL: http://amazingm.blogg.se
Postat av: marlene

du hoppas inte alls på att jag ska komma, med det temat * hmmff* men jag gör ju det allafall, mig bli du inte av med för lite skräck i första taget ;)

2008-04-11 @ 20:08:31
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design