fredag

Ahhh va ja fryser, katastrof kallt ju. Sitter med vantar och halsduk på mig lite svårt att skriva på tangentbordet med vantar kan ja ju säga. Trött är jag med hade såå svårt att somna igår låg och tänkte, vred och vände mig. Men måste ju ha somnat ngn gng för jag vaknade ju i morse.

Skönt med fredag nu, men vet ju fortf inte vad ja ska göra ikväll. Hoppas ju på att ngn kan ge ngt förslag... öppen för precis alla förslag!


Camilla och johanna hade förresten en ide som de tyckte skulle va kanon bra. Eftersom jag försvinner hela tiden när vi är ute så skulle de ha ngn sorts grej på mig och sedan skulle de ha ngt  där de kan se vart jag är, skulle va en röd plutt som blinkade på en plattan ungefär och jag skulle av den röda plutten då. Svårt och förklara men d kanske skulle behövas eftersom de alltid säger att de inte kan hitta mig.

Men kan faktiskt försvara mig med att om det bara är en person jag är ute med så brukar jag inte försvinna=)!


Lämna det som varit i det förflutna så att framtiden kan börja blomma


Kommentarer
Postat av: marlene

jaja då få vi väll gå ut själva i forts. då =) haha

2008-04-04 @ 10:04:40
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design