det va den helgen d

jaha då va ännu en helg över, helt sjukt va en helg försvinner fort.
fredagen bestod ju av äckelkväll, pizza å chips. men måste säga att ja tappat stinget lite. va mkt duktigare förr på att vräka i mig sånt. men men kan ju inte va duktig på allt!
I lördags va ja ute och sprang på morgonen sen när ja kom hem satte jag igång å bakade, kladdkaka och sockerkaka. va typ det jag kunde göra av de ingredienserna ja hade hemma..orka åka å handla lixom!
sedan på kvällen va det ju fest, men som sagt tog det väldigt lugnt så idag ha jag varit pigg å alert. men ha ändå inte fått så mkt gjort idag, gick runt osudden innan med cam å casper å sen kom vi hem och fikade lite, emil å jonte tittade förbi å tjötade lite oxå och det va typ söndagen
va så hemskt sugen på grillat innan så ringde runt till pappa först å sen mamma för att kolla om dem inte kunde grilla men d blev inget med det. pappa sa att på torsdag kan vi göra det, hrmpf torsdag är ju evigheter dit och vem vet om man e sugen på det då.
fick oxå ett himla sug efter att spela brännboll så det ska vi ta och göra ngn kväll oxå!
det va min helg det! nu är det ännu en arbetsvecka som väntar!

ps. välkommen till marknadsklubben cam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design